Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co přináším po včerejším návratu z kina? Souhlas většinový s vaším článkem (ale ve skupině jsme se neshodli, mne "Duškovský aerosol" štval, dceru bavil a manžel měl pocit, že to moc prožíváme obě), na mne byl happyend moc, ale chápu, že film místy budící pocit, že sedíme nikoliv v kině, ale v (naštěstí zatím otevřené) plynové komoře, si ho zasloužil.

Na rozdíl od kolegů níže v diskusi mne potěšilo, že i v českém filmovém rybníčku se stále umí, že se povedlo hraní a hlavně vystižení té ne-šťastné atmosféry v našich léčebnách, kde závislí dostanou jen málo. Ale alespoň čas a "závětří" ano.

Lehce "kmitavý" film, který jen ukazoval, nic nedopovídal, nepřemýšlel za diváka, místy se na něj téměř nedalo dívat a místy nechával pomalá místa, kam vešlo i zamyšlení (hlavou mi táhla třeba Nohavicova teorie alkoholického kopce).

Jo. Tohle je chlast.

0 0
možnosti

Děkuji za názor R^

0 0
možnosti

Je to tak, dobří herci během komunismu vymřeli - neříkám, že úplně...tak třeba Dušek: to by ještě šlo.

0 0
možnosti

V jednom souzním, i když to asi není v pořádku, v posledních letech na České filmy , tedy ty nově zpracované a seriály vůbec nekoukám. Jsem odkojenej na hercích , jako byl Sovák, Menšík, Kopecký, Janžurová, Hanzlík a na starší generaci a podobné umění již zde příliš nenacházím a tak nezbývá než kouknout na pamětníky,nebo do zahraničí,a to fakt nejsem nijak vybíravej člověk....

4 0
možnosti

Ano, to byli mistři, které je radost sledovat. Ale abychom nekřivdili dnešním hercům...Roden, Trojan, Hádek, Geislerová, Jan Hrušinský Ml., Vetchý...to jsou jejich následovníci, kteří hrát umí. Potíž je podle mě spíš ve scénáristech a režisérech. A samozřejmě se změnila doba a mezera mezi lidmi se zvětšila.

1 0
možnosti
Foto

J93a63n14a 49M34a40j23o43v82á

22. 7. 2018 10:15

Chystáme se dneska....

A vůči vám prosba - používejte, prosím, aspoň odstavce, tohle je neuvěřitelně obtížně čitelné.

0 0
možnosti
Foto

J81a89n22a 74M27a83j63o94v81á

22. 7. 2018 10:18

Záhada...až jsem to (bez odstavců) přelouskala a napsala vám a chtěla svému muži cosi přečíst, načetla jsem článek znovu a odstavce se objevily. Asi selhlal cosi cestou přenášené. Za vámi posílám omluvu a jsem zvědavá na film.

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2328x
Typický zástupce všech tlučhubů, narozených ve znamení Střelce. Co na srdci, to na jazyku a navíc to klidně zveřejní :o)

Seznam rubrik