Zadek

Nedávno jsem sondoval, jaké mám vyhlídky jakožto čtyřicátník, který se po letech vydává "ulovit si" ženu. A kde jinde se ptát, než právě u zdroje.

Je zajímavé, co se člověk od žen nedozví. Tak například velké dlaně, jsou prý indikátorem velikosti jistého důležitého orgánu. To jsem opravdu netušil, že má velikost dlaní, nějakou souvislost s velikostí, nebo snad i funkcí mozku. Ale ženy prý nekoukají jen na ruce, ale i na zadky. Hmmm. Podle jedné teorie je to proto, že chtějí při milování držet za zadek někoho, kdo tam vůbec nějaký zadek má. Jiná teorie říká, že na nahém muži vlastně nic jiného ke koukaní není. Tak nevím.

Šel jsem za kolegyní a zeptal se, jaký zadek mám já. Aniž vzhledla od PC, řekla že normální. Takže je jasné, že už se na něj někdy dívala! Hrůza! Upřesnil jsem dotaz. Mám zadek, který se ženám líbí? Pobaveně mě vyzvala, ať se otočím a zvednu bundu. Myslím, že jsem na chvilku zažíval pocity ženské v minisukni, když okolo prochází četa vojáků. Jo, dobrý, takovej malej. Zněl ortel kolegyně. A to je dobře? Nedal jsem se. A dostal jsem, o co jsem si koledoval. Ty máš úplně jiné přednosti, brouku, řekla mi s blahosklonným úsměvem.

Tak to vidíte, na velikosti opravdu záleží. Máme mít velký srdce, vysoký IQ, velký dlaně, velký plat…a teď už dokonce i ten zadek.

Autor: Martin Herák | úterý 6.9.2016 22:51 | karma článku: 21,01 | přečteno: 901x
  • Další články autora

Martin Herák

Ruská nevěsta

18.2.2020 v 15:36 | Karma: 33,90

Martin Herák

Dávkovač mýdla i dobré nálady

11.1.2020 v 14:27 | Karma: 23,20

Martin Herák

Reklamace na chlapa

27.11.2019 v 21:51 | Karma: 28,34

Martin Herák

Úsměvy smutných mužů

22.7.2018 v 10:08 | Karma: 23,30

Martin Herák

Když se chlapi tyčí

19.10.2016 v 15:02 | Karma: 18,99