Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ruská nevěsta

Na internetových seznamkách číhají různá nebezpečí nejen pro ženy, ale i pro muže. Myslel jsem, že mě se to stát nemůže, jsem přece inteligentní člověk... . Jenže tohle jen o intelektu není. Konečně, udělejte si obrázek sami.

Nejspíš z toho všeho vyplyne, že jsem naivní trouba. Mnoho z vás se ušklíbne, že to bylo přeci jasné hned od začátku.

Jenže když to vše zasadíte do kontextu a pokusíte se vcítit do lidí upínajících se na myšlenku, že si konečně najdou partnera, že se vymaní ze samoty a budou zase chtění, dojde vám, že od určitého věku může být přání nejen otcem myšlenky, ale také spolehlivý tlumič rozumu.

Ozvala se mi na seznamce...krátký vzkaz..."líbíš se mi, napiš mi email, pošlu fotku". Jasně, kvůli tomu tam jsem, proč ne. Navíc podle profilu vše vypadalo normálně. A hned druhý den mi přišel mail: 

Ahoj. Pamatujete, že jsme se potkali na Rande.cz?
Čekat na tvou odpověď :)Katya

Jak jsem uvedl, nepovažuji se za důvěřivého hlupáka, takže odpověď byla nasnadě a téměř bez přemýšlení jsem odepsal: 

Odkud jsi Katyo? Co pro tebe mohu udělat?Možná to tak v tvém případě není, ale podobné maily posílají podvodníci. Takže mi prosím napiš o co ti jde a něco o sobě.Díky 

Další den přišel mail, u kterého byly tři selfíčka. Líbí se mi spíš brunetky, ale jak už to tak bývá, život mi do cesty stavěl spíš blondýnky a nejinak tomu bylo i teď. Její fotku sem dávat nechci, takže snad postačí když uvedu, že šlo o mimořádně krásnou ženu. Veliké modré oči s veselými plamínky samy o sobě stačily, abych tlačítko spamu ignoroval. A této dívce navíc zdobil tvář i mimořádně milý úsměv. Kupodivu nebyl text mailu úplně pitomý, byť se o to Google překladač urputně snažil. Spíš to působilo naivně: 

Ahoj, jsem velmi rád, že jste mi odpověděl :) Jsem velmi rád, že na vaši odpověď :) Řeknu vám něco o sobě. Jmenuji se Ekaterina, mí přátelé mi říkají Katya. Je mi 31 let, ale pořád jsem osamělá dívka, nikdy jsem se nevdala. Od přírody jsem milá, sympatická dívka :) Pravděpodobně budete překvapeni, teď jsem v Rusku. Když jsem v roce 2011 promoval na vysoké škole, šel jsem do Praha, kde jsem cvičil, studoval Český jazyk a pracoval jako chůva. Bylo to jako pohádka, hodně jsem se o vaší zemi dozvěděl od 6 měsíců pobytu! Ale bohužel jsem se musel vrátit. Ale nikdy se nevzdám naděje, že znovu navštívím vaši zemi a možná tam zůstanu navždy. Nyní žiji a pracuji ve Volgogradu, i když jsem se narodil v malé vesnici. Teď tam žije, máma, snažím se navštívit tak často, jak je to možné. Mám přátele, koníčky, dobrou práci a neztrácím jen čas. Chybí mi čas strávený v Česká republika, kde jsem byl obklopen přátelskými lidmi, krásnými místy, které jsem předtím viděl jen v televizi. Tyto teplé dojmy zůstaly v mém srdci. Chci najít milovaného muže, který je oddán vážnému vztahu. To je pro mě nejdůležitější. Rozdíl ve věku nebo národnosti pro mě vůbec není problém. Zajímalo by mě, co je na jeho srdci, co má na mysli. Potřebuji jen jednoho člověka, který je mým nejlepším přítelem a věrným partnerem, kterému bych věnoval svůj život a bude ho milovat celý život. Hledám seriózní vztah, dobrého člověka, víc než jen přítele. Doufám, že hledáte to samé. Toto je můj první dopis a já opravdu doufám, že to nebude poslední. Doufám, že mi odpovíš. A můžeme se navzájem více poznat. Budu čekat na vaši odpověď. S pozdravem, Katya.

Kdybych sem nakopíroval všechny maily, bylo by to dost dlouhé čtení. V mé odpovědi jsem se ji pokoušel odradit, protože můj způsob života má s tím v Praze, společného jen pramálo. Zpětně už ale vím, že jsem byl rybářskou terminologií, zaujat návnadou. Ještě jsem ji nespolkl, ale... . S dalším mailem přilétly další selfie a tentokrát na nich byla s malým chlapcem, který jakoby vypadl z oka herci, který hrál Kolju...takže má ráda děti, hezké: 

Ahoj Martin. Jsem velmi rád, že jste odpověděl na můj dopis. A řekl jsem ti něco o sobě.Moc se mi líbí příroda. Když jsem byl malý, bydlel jsem ve vesnici. Teprve po ukončení školy jsem se přestěhoval do města, abych pokračoval ve studiu na univerzitě. Moje matka přišla do vesnice a každý víkend ji navštěvuji. Chci, aby naše komunikace pokračovala. Chceš to?Pokud jde o mě, pak, jak jsem řekl, žiji ve Volgogradu, je to velmi krásné a krásné město. Mnoho atrakcí, parků a muzeí. Býval jsem ve vesnici, ale teď tam bude bydlet moje máma. Obec je asi 40 minut jízdy od města. Každý víkend chodím k matce a navštěvuji ji. Musel jsem se přestěhovat do města, protože ve městě pracuji. Nyní bydlím v pronajatém bytě se svou přítelkyní Oltou, jejím manželem a synem Mishou. Zapomněl jsem ti říct, píšu ti o počítači na pracovišti. Bohužel doma není internet. Je velmi drahé mít doma internet. Kromě toho stále pracuji a nemám čas sedět doma na internetu. Dokážu to v práci, ve svém volném čase. Moje milovaná kočka s námi stále žije. Jmenuje se Boris. Misha, velmi hravá kočka, s ním ráda hraje. Někdy se Boris nemůže skrýt před Mishou. LOL =) Jak jsem řekl, chybí mi máma. Nyní je moje matka v důchodu a má spoustu volného času na domácí práce. O víkendech, když jsem přišel k matce, pomáhám jí s domácími úkoly, večer jsme seděli u stolu s celou rodinou, pili čaj a mluvili o všem. Těším se na vaši odpověď a doufám, že mi řeknete více o své rodině a koníčcích. S pozdravem, Katya

 

Většina z nás ví, že smysluplná komunikace by měla být interaktivní. Té interakce postupně ubývalo, mnoho otázek zůstalo bez odpovědi, ale přikládal jsem to "ztrátám v překladu". Mám vcelku slušnou ruštinu, tak jsem jí navrhl, aby psala rusky, že to přelouskám, ale ani pak jsem se mnoha odpovědí nedočkal. Přesto...ty základní mi zodpovězeny byly a motiv proč mě oslovila, se zdál být v pořádku. Navíc další selfie byly z fitka, kde dělala instruktorku...uf...tohle mít doma?! Na stará kolena se na mě usmálo štěstí?! Takže jsme pokračovali dál:

Ahoj Martin. Děkuji za Váš dopis a vaše fotky jsou prostě super =) Máte velmi krásnou kočku.  Mám zájem vědět o vás a vašem životě. Je příliš brzy mluvit o našem setkání. Musíme se navzájem lépe poznat. Správně? Nevím, jak se naše vztahy budou dále rozvíjet. Ale jsem připraven to vyzkoušet. Co se týče vzdálenosti mezi námi .. Víte, mnoho párů se navzájem neoceňuje a nebojí se navzájem ztratit. To vše proto, že se ve svém městě našli. Vybrali si snadný způsob, a proto jejich vztah je pomíjivý, rychle vzplanou a rychle vyjdou. Ale existuje vztah na dálku. Můj názor je, že pokud je člověk připraven čekat na jinou osobu, bude jejich vztah silnější. Vzdálenost buduje vztahy. Vzdálenost vás učí vzájemné důvěře. Důvěra je koneckonců jednou z nejdůležitějších vlastností tohoto vztahu. Správně? Chtěl bych, aby naše komunikace pokračovala. Možná je to znamení osudu, který jsme potkali.Jste překvapeni, proč jsem nemohl najít svého milovaného muže tady v Rusku. Vysvětlím ti to. Faktem je, že každý člověk věnuje pozornost pouze mému vzhledu, všichni se dívají na mé tělo, všichni přemýšlejí o mé vnější kráse a všichni chtějí sex s tak krásnou dívkou. Pro mě je důležitější vnitřní svět člověka, jeho duše, jeho myšlenky a pocity. Myslím, že hlavní věcí v člověku je duše v něm. Chci za to být oceněn a respektován, a to nejen proto, že jsem krásný a že mám krásnou postavu. Co na mě ceníš? Pouze můj vzhled nebo moje osobnost, moje postava? Myslím, že je to velmi důležité. Proto jsem v Rusku nemohl najít takovou osobu, která by mě milovala, protože jsem uvnitř také krásná. Rozumíte tomu? Doufám, že budete moci věnovat pozornost nejen skutečnosti, že jsem navenek krásná, ale také být překvapena mou vnitřní krásou. Rusové pijí a bijí své ženy. Nechtěl bych mít takovou osobu. Cizí muži jsou lepší, protože vědí, jak zacházet se ženami. Chtěl bych najít cizince, protože jsou mnohem lepší než ruští muži.Mimochodem, neřekl jsem ti o své práci. Pracuji jako fitness instruktor ve fitness klubu. Opravdu mám rád svou práci, ale někdy jsem velmi unavený, protože mnoho zákazníků je s prací nespokojeno. Jsem velmi unavený, protože moje práce je hodně fyzické práce. Ale mě opravdu baví pracovat v tak dobré pozici. Díky tomu si mohu pronajmout byt se svou přítelkyní Olga, abych pomohl své matce. Jsem vděčný své matce, protože mi dala šťastné dětství a vychovala ve mně úžasného člověka. A teď se musím starat o svou matku, stejně jako se o mě starala v dětství.Neřekl jsem vám, že jsem promoval na Volgogradské státní univerzitě, získal jsem vynikající vzdělání, mohl jsem se také učit Český jazyk. Studoval jsem perfektně na ústavu, ale nejsem na to pyšný, ale stále jsem spokojen se svým vzděláním a znalostmi Český jazyk. Jako dítě jsem měl sen, být učitelem tělesné výchovy ve škole. Opravdu rád pracuji s dětmi a dávám jim nové znalosti. Koneckonců, děti jsou naše budoucnost =) Ale teď jsem se svou prací potěšen. Ale kdybych měl šanci splnit svůj sen do reality. Rád bych si tuto šanci nenechal ujít. Jak se cítíte ve sportu? Osobně zůstanu po práci a trénuju se pro sebe, protože se při své práci musím udržovat ve skvělé kondici. Koneckonců, každá dívka chce být krásná a štíhlá =) A tak trénuji docela často. Martin, doufám, že se vám moje fotky budou líbit =) S pozdravem, Katya.

Je mi jasné, že je to na čtení vcelku dlouhé a že by jste se rádi dozvěděli, jak to celé vygradovalo a nakonec dopadlo. Přesto si myslím, že pro pochopení jak moc lepkavá tato past byla, je důležité se podívat, jak obratně vše bylo směřované do okamžiku, kdy se začal lámat chleba. Nicméně už v této fázi jsem návnadu pomalinku polykal. Tady je jedna z mých odpovědí, která to ilustruje vcelku jasně: 

Ahoj Katyo,i mě dělá radost si s tebou psát. I když jsem byl velmi skeptický. U nás je mnoho podvodů a když jsem někomu řekl, že si s tebou píšu, všichni mi řekli, že ode mě budeš chtít peníze na cestu sem a už o tobě neuslyším. Nebo že jsi tlustý chlap, který si dělá legraci ;-) Tady u nás je hledání partnera přes internet velmi populární...lidi se hodně rozvádí, rozchází, protože je snadné to udělat a je snadné najít někoho jiného. Ale to je špatná cesta. Nevím, jestli se my dva někdy potkáme, ale zatím se mi líbí si s tebou psát a těším se na tvůj mail.Velmi mě překvapuje, že píšeš gramaticky správně. Takto by to google nepřeložil...kolega v práci říká, že je to podvod, ale na fotkách se mu líbíš :-) Mě ale překvapilo, že na fotce ze seznamky jsi měla černé vlasy a teď jsi blond... . A samozřejmě mě udivuje, proč jsi si vybrala mě. Jsem o dost starší než ty. Možná jsi si nevšimla na seznamce. Kolik myslíš, že mi je let? Tak jako u vás muži pijí a bijí ženy(jistě ne všichni), tak u nás zase chtějí ženy bohaté muže, kterým jsou stejně nevěrné. České ženy jsou u nás jako muži, jen mají prsa. Místo aby jsme se doplňovali, tak se snaží nám vyrovnat. To je velká škoda...přichází tak o to, co na vás milujeme...ženskost. I já jsem přemýšlel, že si najdu ženu z ciziny. Klidně z Asie, nebo právě od vás, ale mám známé z Ukrajiny a ti mi řekli, že i jejich ženy jsou prý moc náročné :-) S tou tvou prací je mi to líto a nerozumím tomu...u nás to funguje trochu jinak. Výsledky cvičení a hubnutí jsou přece velmi individuální, je to 95% snaha klienta, co přináší výsledky, ty to nemůžeš ovlivnit.  Je super, že se ti líbí sci-fi a Marvel :-) Já viděl všechny sci-fi i Marvel filmy. Je to můj nejoblíbenější žánr. Joker byl velmi dobrý...mám rád i toho herce...dobré sci-fi je s ním i ONA. A taky mám rád sci-fi knihy od I. Asimova...původem je Rus a Lukjaněnka. Jinak z vašich autorů jsem četl pár knih od Dostojevského, Čechova a jiných autorů. Mám rád Senecu, H.G. Wellse, knihy o mytologii, bájích a pověstech...četl jsem i ty vaše...o Iljovi Muromcovi a jiné býliny :-) Zítra za mnou přijede na návštěvu matka a sestra s její přítelkyní. Mají psa, tak se těším, až se seznámí s kocourem. On nikoho jiného než mě nezná a to mě mrzí...nechci aby byl závislý jen na mě. Máš ráda kočky? Měj krásný víkend, Katyo a hezký den ti přeji.

A tak jsme zvesela konverzovali dál...jeden mail denně. Probírali jsme práci a obecně různá témata. Vyjádřila touhu se sem přestěhovat, což se mi samozřejmě líbilo. Velká změna oproti mým vrstevnicím na seznamce, které se zpravidla z velkou úlevou zbavily manžela a užívají si nezávislosti s tím, že často hledají někoho ne na společný život, ale spíš pro chvíle, kdy potřebují obejmout, nebo jet na výlet ve dvou...tzn. vídat se pár dní v měsíci. I když jsem měl celou dobu pochybnosti a nemyslel jsem si, že to skončí jejím příjezdem, svatbou a pohádkovým žili až na věky, ta myšlenka, že by to tak mohlo být, mi rozjasňovala lednové dny nevídanou intenzitou. Aby taky ne: 

Ahoj můj milý, Martin. Dnes je nádherný nádherný slunečný den. Koneckonců, dnes jsou narozeniny, v Misha, to je syn, můj příteli Olga. Považuji za mou povinnost učinit ten nejpamátnější a nejradostnější den v životě Misha. Koneckonců, slyšet dětský smích je ten nejúžasnější pocit. Možná jsem ti to neřekl, ale jsem krásná a starostlivá hostitelka. Rád vařím, a tak jsem se rozhodl připravit slavnostní dort pro nás všechny. Je mi velmi líto, že právě teď nejste v tento krásný den. Opravdu bych si přál, abys byl se mnou na této dovolené a mohli bychom se spolu bavit. Opravdu chci, abych jednoho dne společně vařili chutná jídla ve stejné kuchyni a jsem si jist, že bys měl rád můj dort. Když jsem v kuchyni sám, nemám ani někoho, kdo by mi pomohl otevřít sklenici džemu, protože i v kuchyni dívka potřebuje pomoc mužů =) Martin, chci vám říci, že se vám chci jevit jako otevřená kniha, jsem si jistý, že chcete totéž. S láskou, vaše Katya. 

A další mail:

Martin, dnes jsem se stejnou vynikající náladou šel do práce, a pak na mě čekala další skvělá zpráva. Dnes jsem mluvil se svým šéfem o dovolené. A můj šéf řekl, že si brzy můžu vzít dovolenou. Nebyl jsem na dovolené příliš dlouho a myslím, že by bylo skvělé mít tentokrát spolu. Co myslíš? Když jsem slyšel o takových skvělých zprávách, byl jsem v sedmém nebi se štěstím. Jak jsem vám řekl, byl jsem v Česká republika a opravdu jsem si užíval čas, který jsem tam strávil. Vždy jsem se chtěl vrátit, Česká republika. Zvláště od té doby, co moje dovolená začne brzy, a myslím, že by bylo skvělé setkat se tváří v tvář. Nakonec nám to opravdu umožní pochopit, zda jsme pro sebe vhodní. Když se setkáte, budeme mít více příležitostí se navzájem učit a spolu se skvěle bavit. Možná se vám budu zdát úplně blázen, protože s vámi mluvíme několik týdnů a jsem na vás velmi zvyklý, pro mě jste se stali víc než jen perem. Martin, nechci si nechat ujít tak úžasnou šanci jako setkání s vámi. A opravdu doufám, že chceš to samé. Koneckonců moje srdce patří jen tobě! Budu se těšit na váš dopis ... Vaše přítelkyně, Katya 

A s každým mailem mi přišly její fotky a vše se stupňovalo, i když jsem to nijak nepodporoval. Jsem totiž vcelku pragmaticky založený člověk (ale pořád "jen" chlap). Při seznamování vždy přijde bod zlomu. A je lhostejno, jestli jde o seznámení na vycházce, nebo přes internet. Od pasivního oťukávání a tokání, se přechází na další metu. Chytnete se za ruce, obejmete se, políbíte se..., v případě e-seznamky je druhou metou setkání face to face:

Ahoj milý, Martin! Jak jsem řekl, včera jsem hovořil se svým šéfem o své dovolené. Moje dovolená začne od 17. února a bude také trvat jeden měsíc. Myslím, že to bude spolu nejvíce nezapomenutelný čas. Nenechám tě celou tu dobu nudit. Uvařím chutné jídlo. Budeme chodit za ruce. A možná nejen ... Myslím, že v prvním týdnu se nedostaneme z postele =) Udělám ti snídani v posteli, probudím tě ráno s vášnivým polibkem. Pokusím se z vás udělat nejšťastnějšího muže na Zemi. Koneckonců víte, že mé srdce patří pouze vám, a já bych se s vámi rád setkal. Zítra mám v plánu navštívit cestovní kancelář a zjistit všechny podrobnosti o cestě do Česká republika. Potřebuji celé jméno vašeho nejbližšího letiště. Martin, moje láska k tobě je paprsek slunce, který jsem zmeškal, než jsem se s tebou setkal. Může se to zdát příliš naivní, ale vždy mi připadalo, že pravá láska je úplně jiná. Jsem připraven cítit nějaké „klikání“, cítit osvětlení, které mě a můj život úplně mění. Sledoval jsem filmy a věřil jsem, že moje láska bude stejná - náhlá, jasná, zametá všechno, co jí stojí v cestě. Zdálo se mi, že pouze ti, kdo trpěli tímto, mohou poznat lásku, projít vším: zášť, ponížení a zklamání. Vždy jsem se považoval za silného a schopného cítit se v každé situaci a následně ovládat své emoce. Ale poprvé, co jsem o tobě slyšel, ao tom, co dobrý člověk, moje srdce jako vězeň, začalo bít rychleji. Po chvíli se všechno změnilo a já si uvědomil, že láska nemůže trpět. Je to jako nádech čerstvého vzduchu, jako vlna inspirace, která vás přivede do světa vašich snů. VAŠE, KATYA

Nebudu lhát. Zblbnul jsem a sám nevím, jestli se za to trochu stydím, nebo jsem naopak rád, že se ten snílek ve mě probral z mnohaletého komatu a přiměl moje lehce zkornatělé srdce bouchat v rytmu valčíku: 

Ahoj Katyo,jistě jsi velmi romantická dívka. To vím. Ale taky jsi trochu divoká :-) Píšeme si pár týdnů a ty už jsi zamilovaná a chceš jet 2500km daleko za mužem, kterého neznáš. Kdybych byl tvůj kamarád, tak bych se o tebe bál. Jsi moc neopatrná. Nevíš, jestli k sobě patříme. Musíme se poznat. Ty už píšeš o posteli. Pro mě je důležité, aby to bylo milování, ne jen fyzický sex. A milování je jen z lásky. Nemiluješ mě, ale představu a ta může být úplně jiná. Trochu zpomal Katyo, ať si neublížíš. Líbí se mi, že jsi taková akční, ale nechci aby jsi byla zklamaná.Já nemůžu zůstat doma celý měsíc. U nás se tak dovolená nedává. Můžu být doma max. 14 dní. Jestli chceš přijet na měsíc...co budeš sama dělat? A věc druhá. Je to škoda, mít dovolenou v takové roční době. Určitě to nejde posunout na jaro? Nebylo by lepší, abych já přijel třeba v únoru na 2-3 dny za tebou, ty by jsi mě lépe poznala a pak bychom si řekli, jestli chceš v našem vztahu pokračovat? Anebo...můžeme letět třeba na týden na nějakou dovolenou někam, kde je hezky... mě by se líbily Kanárské ostrovy. Je tam teď jaro. Třeba bychom se mohli potkat tam a kdyby jsi chtěla...jeli bychom zpět buď do ČR, nebo kdyby jsi chtěla zpět domů... . Co ty na to?  Katyo, kdy jsi se narodila? jaké jsi hvězdné znamení? Já na astrologii věřím. Hádám, že jsi ve znamení střelec, nebo kozoroh :-) Jestli na tvém plánu přijet na celý měsíc trváš, tak to respektuji. A upřímně...i když ti to rozmlouvám...moc se těším a mám radost.

Jenže pak udělala soudružka rybářka chybu. Po cca dvou týdnech denního mailování to přišlo. Zasekla příliš brzy, resp. rozhodla se odlovit starého a opatrného sumce, ale k tomu je potřeba mnohem víc, než jen dostatek trpělivosti: 

Ahoj můj milý, Martin! Po tvém dopisu jsem se probudil plný energie a dobré nálady! Včera v noci jsem nemohl usnout až ve 3 ráno, cítím velké vzrušení před nejdůležitějšími událostmi v mém životě. Jsem tak rád, že jsme konečně našli příležitost uspořádat naše setkání osobně. Nemůžu se dočkat, až vás obejmu ... tato myšlenka je ve mně komprimovaná :) Připadám si přemýšlet, jestli pro tebe teď mám tak silné pocity, že jsem tak daleko od toho, co se stane, když se setkáme? Z těchto myšlenek moje srdce začne bít rychleji. Dnes ráno jsem navštívil cestovní kancelář a zjistil o cenách. Nedokázal jsem si ani představit, že by to bylo tak drahé! Moje lásko, po našem rozhovoru s manažerem cestování mohu s jistotou říci, že jsem si takový výlet nikdy nemohl dovolit. Řekl, že ceny nyní vyskočily kvůli vysokým nákladům na euro. Takže mi dal informační dokument a vysvětlil, že by bylo lepší zařídit vízum. Nebude to trvat příliš dlouho a dávají jistotu, že dostanu vízum 100%, pokud si je objednám. Proto mi pomohou vše uspořádat, ale musím s nimi podepsat smlouvu. Manažer řekl, že letadla přistávají pouze v Praze. Nebyl by to problém? Nebudu moci přistát v Bratislavě, potřebuji slovenské vízum.Celkové náklady činí 447 EUR, jsou vstupenky Moskva-Praha-Moskva 209 EUR a všechny potřebné dokumenty: vízum 85 EUR, pojištění 67 EUR a lékařská karta 21 EUR a služby cestovní kanceláře 65 EUR. To vše je nutné přijít k vám a zároveň je to pro mě jen šílené množství peněz! I když utratím všechny své úspory a peníze za svou matku, mohu uhradit pouze část nákladů na tuto cestu. To je vše, co mohu říct ... Byl jsem připraven zabalit kufr a teď pláču. Jen jsem chtěl být s tebou. Teď nevím, co dělat v této situaci ... Doufám, že mi můžete pomoci ... Není pro mě snadné se na to zeptat, ale myslím, že to platí pro nás oba. Myslím, že bude spravedlivé, že také přispějete k mému příchodu. Budu vám velmi vděčný ... Samozřejmě zaplatím část částky sám, ale nemohu pokrýt všechny náklady. Doufám, že najdeme způsob, jak být spolu ... tak doufám! Potřebuji pár dní na přípravu potřebných dokladů k získání víza (fotografie, osvědčení o zaměstnání, vyplnění všech formulářů, kopie pasů, informace o nemovitostech atd.) A dalších 3-5 dní na schválení víza. Zde je několik pravidelných letů. Dejte mi vědět, kdy bude moje návštěva pro vás nejpohodlnější. Můžeme zvolit libovolné datum:1Přistání z Moskvy (SVO) - příjezd do Prahy (PRG) ve 14:052Přistání z Moskvy (SVO) - příjezd do Prahy (PRG) v 18:40 Téměř zapomenuté, také potřebuji vaši úplnou adresu. Je nutné vyplnit formulář žádosti o vízum, musím uvést, na kterých místech v České republice zůstanu. Mohu zůstat s vámi, nebo musím získat hotelový pokoj? Nechtěl bych tě zahanbit svou přítomností =) LOL Prosím, nenechávejte mě samotného. Potřebuji tě, Martin! Budu čekat na vaši odpověď. Vášnivý polibek mému princi! Vždy tvoje, Katya

Nejsem lakomý člověk a popravdě by mě ta částka nezruinovala, ale nelíbí se mi představa, že jsem naletěl, že jsem jeden z hejna kavek, že je na druhém konci třeba nějaká stará ochechule, která si koupí nové boty jen proto, že jí další moula poslal peníze. Na druhou stranu jsem byl pořád na vážkách a nechtělo se mi rozloučit s tou krásnou představou, že je Katya skutečná dívka, která se mnou chce být. Přesto jsem reagoval vcelku tvrdě: 

Ahoj Katyo, když jsem si s tebou začal psát, tak mi mnoho lidí řeklo, že je to podvod. Že budeš chtít peníze, nebo se jen dostat do ČR. Řekl jsem, že se mýlí. Teď už si nejsem jistý.Bylo by mi velmi líto, kdybych tě urazil, ale asi chápeš, že je těžké věřit.250 EUR které potřebuješ mám. Kdyby bylo vše jak píšeš, nevadilo by mi je zaplatit. Chci tě poznat. Ale píšeme si jen dva týdny. Ty píšeš, že cítíš lásku...jak by to bylo možné? Je moc divných věcí mezi námi:1. krásná, mladá žena - já starší nehezký muž2. láska a silné emoce po dvou týdnech3. velmi rychle ochota přijet a ještě psaní o sexu4. neodpovídání na některé důležité otázky5. nekomentování důležitých vět ode mě Katyo, je mi líto, ale nevěřím, že je to jak píšeš. Jestli máš čestné úmysly, tak to chápeš a naopak oceníš, že sis nevybrala hlupáka.  Jsi chytré děvče, přesvědč mě, že ti nejde jen o peníze. Nechci po tobě, aby jsi platila drahou cestu...to byl tvůj nápad. Vymysli plán, kde se nestane, že ti pošlu peníze na účet. Je mi líto, ale to se nestane. Pokud nemáš žádné peníze, mohl bych ti koupit letenku, mohl bych nám pořídit malou dovolenou, ale peníze po dvou týdnech mailování nikdy nikomu nepošlu.  Jsem zvědavý, co mi napíšeš. Jestli je to podvod, zajímá mě jak budeš pokračovat. A jestli není, jsem zvědavý, jestli mě pochopíš, nebo se urazíš.  Můj bratr pracuje u policie...říká od začátku, že jsem blázen. Že je mnoho žen i mužů z Ruska, Ukrajiny, ale i ČR, které podvádí lidi na seznamkách. Moc bych chtěl, aby se mýlil. Měj se krásně a prosím...jestli jen zkoušíš získat peníze od mužů na seznamce...už mi nepiš. 

Její reakce mi od pochyb vůbec nepomohla, spíš naopak. A navíc si myslím, že jsem si psal se skutečnou dívkou...takhle pěkně rozhořčeně, by to asi žádný chlap nenapsal.:

Velmi mě urazilo, že mi říkáš podvod, i když si to nezasloužím! Kdybych tu byl teď, narazil bych do tváře! Požádal jsem tě, abys mi pomohl s letem, a nepožádal jsem tě o peníze pro osobní potřeby. Týká se to nás obou, takže mám odvahu se vás zeptat. Kdybych měl příležitost k tobě přijít sám, nikdy bych tě nepožádal o pomoc! Jsme s tebou ve stejné situaci, nikdy jsem tě také neviděl! A jaké záruky mám? Možná, až přijdu k tobě, nikdo tam nebude, nebo řekneš, že si se mnou žertoval. Co mám dělat v takové situaci? Souhlasím, nemám 100% záruku. Z vašich dopisů vidím, že jste slušný člověk, otevřeně mluvte o svých pocitech, a to má důvěru, abychom vám mohli věřit! Vyhodil jsem z hlavy špatné myšlenky, že bys mohl být darebák. Chci ti úplně věřit. Zamilovala jsem se do tebe, jako malá holčička ... přitahovala jsem tě jako magnet! Ale také jsem na internetu slyšel spoustu příběhů o tom, jak se dívky setkaly s cizími muži, kteří děvčatům říkali krásná slova ... Ale ve skutečnosti se všechno ukázalo být úplně jiné než slovy, dívky se musely vrátit domů, zklamaný v muži i v vztah. A to není to nejhorší, co se dělo s dívkami. Někteří z nich upadli do sexuálního otroctví a nikdy se nevrátili domů nebo tam zůstali mnoho let. Moji přátelé jsou také skeptičtí vůči naší korespondenci s vámi a říkají, že je to spíš pohádky ... Hmm, souhlasím, je to součástí toho, naše vztahy se vyvíjejí tak rychle, že jsem byl závratě. Moje srdce je vám otevřené a nechci myslet na nic špatného, ??když s vámi komunikuji. Moji přátelé nevědí o celé naší korespondenci, takže nemohou soudit ze strany. Mám velkou intuici a cítím vztah člověka ke mně na dálku. V této situaci oba riskujeme, jsem připraven opustit svou rodinu, přátele, svou zemi a překonat obrovskou vzdálenost, jen abych vás poznal! Nemyslete si, že je to pro mě jednoduché, mám v sobě obrovské vzrušení, ale jsem připraven překonat všechny své obavy, jen být s vámi. Bylo pro mě tak těžké tě najít, a já tě nechci ztratit, můj milovaný muž! Kdybych pro mě mohl přijít sám, nikdy bych tě nepožádal o pomoc, ale teď jsem v rozpacích, protože nemám příležitost uhradit všechny náklady. Proto jsem navrhl, abyste zaplatili náklady na polovinu. Bude to pro mě záruka, že jste ke mně opravdu vážní a vaše pocity jsou skutečné. Jsem připraven udělat krok vpřed, pokud mi s tím pomůžete. Pošlu vám pas. Beru své osobní dokumenty velmi opatrně. Doufám, že nespadne do nesprávných rukou. Věřím vám 101%. Nechtěl bych posílat cestovní pas osobě, které nedůvěřuji.Doufám, že už si nemyslíš, že jsem podvod. Zavázala jsem se k vážnému vztahu a nemám čas si hrát s pocity jiných lidí. O věku. Věk je jen číslo. Nebojím se, že jste starší než já. To je pravděpodobně i plus, protože mi opravdu řeknete, co si myslíte, a po sukníchch se nespustíte ... Víte přesně, co od života chcete, sotva je najdete u mladého chlapa, který má vítr v hlavě.Zeptejte se všeho, co vás zajímá. Odpovím na všechny vaše otázky.

 Následovalo pár mailů, ve kterých se mě snažila přesvědčit, že není podvodník a poslala mi i ofocený pas. Jenže já si vygooglil stránku, kde muži z celého světa zveřejnili dopisy a fotky žen, které z nich peníze vytáhly. Na víza, na letenky...a spousta z nich neváhala a poslaly i ofocené pasy. I kdyby byla Katya poctivá, lehce naivní dívka, které opravdu nešlo o peníze, nebylo mnoho způsobů, jak mě o tom přesvědčit. Navíc si mlela pořád to svoje:

 Ahoj můj drahý Martin! Chápu, že by bylo pro vás jednodušší zaplatit celou cenu zde samostatně. Kdybych měl možnost zaplatit celou cenu sám, nepožádal bych tě o peníze. To je pro mě astronomická částka, ai když utratím všechny své úspory, nebudu schopen pokrýt všechny své výdaje. Nepochybuji o tom, že když přijedu do České republiky, postaráš se o mě a nebudu nic potřebovat. Ale pochopte, že bez vaší pomoci vás nemohu potkat. Myslím, že bude spravedlivé, pokud budeme sdílet všechny náklady. Oba musíme myslet na toto setkání a přispívat k tomu stejně, dobře? Včera jsem mluvil s matkou a řekl jí všechno, co mám malé problémy. Moje matka mě ujistila a řekla mi, abych nebyl rozrušený. Řekla, že má nějaké peníze a může mi pomoci. Půjčila mi 200 eur. Můžete mi pomoci se zbytkem částky? Chybí mi 250 eur. Nemám také žádné záruky, že jste ve mých úmyslech naprosto vážní! Chystám se opustit svou rodinu, své přátele a svou domovinu, překonat tak velkou vzdálenost mezi námi, aby byla s vámi! Myslíte si, že je pro mě snadné to udělat? Martin, pro mě je tento výlet také velmi vzrušující, snažím se překonat své obavy. Cítím, že jsi muž, na který jsem celý život čekal! Čekal jsem na tebe tak dlouho, že teď jsem připraven na cokoli, jen abych byl s tebou! Bude to pro mě záruka, že jste ke mně opravdu vážní a vaše pocity jsou skutečné. Jsem připraven udělat krok vpřed, pokud mi s tím pomůžete. Myslím, že spolu čtyři týdny bude to nejzábavnější čas! Nenechám tě na chvilku nudit se mnou! :) Myslím, že nebudeme potřebovat oddělené místnosti :) Zapomněl jsem se vás zeptat. Chcete něco z Ruska dostat jako dárek? Není obvyklé jít na návštěvu bez dárku :) Mohl bych pro vás koupit něco zvláštního, možná máte nějaké preference? Nebojte se mě zeptat!Bude mi velmi chybět, můj Martin! Láska, polibek, nebuď smutný beze mě!Katya

Navrhl jsem jí tedy, že přijedu já za ní, že se seznámíme a uvidíme. Její reakce mě příjemně překvapila:

Nepotřebuji jiného muže. Potřebuji tě! Řeknu vám upřímně. Už dlouho jsme s vámi mluvili. Opravdu se mi líbí naše komunikace a po dobu, kdy s vámi komunikujeme, jsem si uvědomil, že jste velmi dobrý člověk, milý a veselý. Opravdu bych chtěl rozvíjet náš vztah. Chci se s tebou brzy setkat.Bylo by skvělé, kdybyste mě navštívili v Rusku! To je opravdu skvělé, nemusím cestovat daleko a můžu si užít svou dovolenou vedle svého milovaného muže! Pochopte, že jsem se během našeho rozhovoru zamiloval do vás a myslím si, že jste jediný muž, kterého jsem celý život hledal. Mou jedinou touhou v této chvíli je být blízko vás a utopit se v náručí a osprchovat vás nezapomenutelnými polibky. Nezáleží na mně, kde budu hlavní věc, kterou jsem byl vedle tebe … Nepotřebuju ty zatracené peníze. Nechci tě podvádět! Nejsem zloděj! Kdybych dokázal všechno uspořádat sám, nikdy bych tě kontaktoval pro pomoc. Vím, že jsem navrhl, abyste strávili moji dovolenou společně. Ale netušil jsem, že náklady budou vysoké. Máš pravdu, tohle jsou moje problémy.Jste skutečný muž! Nechal jsi svou přítelkyni osamělý s problémy. Posílám ti milion polibků =)Budu se těšit na váš dopis! Miluji tě celým svým srdcem!Vaše Katya

Teď by se hodilo napsal, že Katya přijela a že píšu z postele, v přestávce mezi vášnivými chvilkami s mou krásnou ruskou nevěstou. Bylo by hezké napsat, že na světě jsou milé a naivní dívky, které dají přednost staršímu opelichanému muži, před jejími vrstevníky v nablýskaných BMW, protože vyznávají tradiční hodnoty, nechtějí se dělit o muže s milenkami...bla, bla, bla.

Napsal jsem jí kdy a kam mám přiletět, jestli mi doporučí hotel...už mi neodepsala. A já se nedivím. Pokud byla podvodnice, muselo jí dojít, že ze mě peníze nevydoluje. Ale práci odvedla dobrou, protože i když jsem si na 99% jistý, že chtěla jen mé peníze...i to 1% ve mě vzbuzuje velkou lítost, protože pokud to tak nebylo...škaredě jsem ublížil jedné naivní blondýnce.

Na samotě lidí se parazituje velmi snadno. A o to snazší to podvodníci mají, oč složitější je seznámit se s milou ženskou, která se spokojí se slušným chlapem. Jsem na seznamce měsíc a ty nároky některých dam...nikdo se nemůže nám mužům divit, že bychom nepohrdli ani Ruskou nevěstou.

Autor: Martin Herák | úterý 18.2.2020 15:36 | karma článku: 33,90 | přečteno: 2450x
  • Další články autora

Martin Herák

Dávkovač mýdla i dobré nálady

Máte-li doma tvora, který dokáže pro většinu předmětů ve vaší domácnosti najít zcela nečekané využití, měli by jste vybavení vybírat nejen podle kritérií jako je cena, užitná hodnota, nebo barva.

11.1.2020 v 14:27 | Karma: 23,20 | Přečteno: 566x | Diskuse| Ostatní

Martin Herák

Reklamace na chlapa

Před několika lety jsem hledal partnerku na internetové seznamce. Brzy mi ale došlo, že pro většinu žen, jsem jen další kus v davu ženychtivých lovců. Bylo tedy potřeba zvolit strategii, abych se "vydavil".

27.11.2019 v 21:51 | Karma: 28,34 | Přečteno: 1461x | Diskuse| Ona

Martin Herák

Úsměvy smutných mužů

Čím to je, že někdo dostane od života ránu, zapláče si, otřepe se a jde dál a jiný se přesune na dno láhve? Jsou slabí, nemocní, nebo to mají v genech? I o tom je nový český film Úsměvy smutných mužů.

22.7.2018 v 10:08 | Karma: 23,30 | Přečteno: 1226x | Diskuse| Ona

Martin Herák

Když se chlapi tyčí

Není to spravedlivé, ženský letí na čahouny a v práci má dvoumetrový chlap, taky větší respekt! Slýchávám z úst mužů, kteří si připadají malí. I když měřím jen 188 cm, pokyvuji souhlasně hlavou. Ale zadarmo, to rozhodně není.

19.10.2016 v 15:02 | Karma: 18,99 | Přečteno: 756x | Diskuse| Ona

Martin Herák

Kterak babka ke světlům přišla

Kočky, psi, slepice, srnky, divočáci...je spousta tvorů, kteří svými často velmi nečekanými výlety přes silnici, prověřují pozornost řidičů. Nikdo z nich však nemá na "temné jezdce" z Veverské Bítýšky.

18.10.2016 v 15:18 | Karma: 21,44 | Přečteno: 729x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Opilý řidič kličkoval Brandýsem. Čtyři tisíce pro každého, uplácel pak policisty

30. dubna 2024  17:03

V druhé polovině dubna zastavila policejní hlídka kličkující a pomalu jedoucí auto. Cizinec, který...

Došla na Majálesu voda? Odmítáme to, říká pořadatel. GIBS prověřuje zásah

30. dubna 2024  13:56,  aktualizováno  16:57

Na sobotním festivalu Majáles v pražských Letňanech nebyl problém pouze s vracením peněz za zálohy...

Masivní sucho je zpět, hrozí požár jako v Českém Švýcarsku, říká klimatolog

30. dubna 2024  16:53

Podcast V den pálení čarodějnic Český hydrometeorologický ústav varuje před vysokým rizikem šíření požárů,...

Česko nakoupí šest vrtulníků pro hašení požárů, pomohou i jinde v Unii

30. dubna 2024  16:51

Česko chce do roku 2030 nakoupit šest vrtulníků pro hašení lesních požárů. Jejich cena by byla do...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2328x
Typický zástupce všech tlučhubů, narozených ve znamení Střelce. Co na srdci, to na jazyku a navíc to klidně zveřejní :o)

Seznam rubrik