Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Super článek! Obzvláště se mi líbí slova "tyčič" a "nadvýška". No, nemáte to lehké, ale co mají říkat takoví dvoumetroví tyčiči?:-):-):-)

1 0
možnosti
MH

jj máte pravdu. A že těch naddvoumetrových tyčičů není málo;-D

0 0
možnosti
JK

Já jsem zjistil, že dveře táborové chatky (ten typ s verandičkou a dvěmi palandami s žebříkem po celé kratší straně) mají vrchní futra ve výši mého čela. Au

1 0
možnosti
Foto

R^Martine, taková výška, samá výhoda! Já při svých stopadesátipěti mám jen tu výhodu, že jsem blíž k zemi a vidím spíš hříbky, pokud ovšem rostou...V autobuse se občas drze chytnu nějakého cestujícího, pokud nejsou na opěrátkách madla. Ještě, že už dávno minul čas líbání, toho natahování na špičky jsem ušetřena ;-D

0 0
možnosti
MH

:-) i když čas líbání minul, pořád platí, že co je malé, to je milé. Přísnou logikou pak můžu smutně konstatovat, že co je velký, milé asi není ;-(

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS